Veelgestelde vragen

Op deze pagina kun je het antwoord vinden op veel gestelde vragen. Om de pagina zo overzichtelijk mogelijk te maken, hebben wij de vragen onderverdeeld in categoriën.

Mocht je na het lezen van deze pagina nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Lukt het niet om in te loggen op je account? Klik dan op de knop hieronder. Als je vervolgens via het formulier je klantnummer en e-mail adres doorgeeft zullen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Wil je dat meerdere mensen binnen je organisatie kunnen inloggen op deze webshop? Gebruik dan het onderstaande formulier om deze aan te vragen. 

Let op: Knop naar het formulier wordt pas getoond wanneer je bent ingelogd 

  • iDEAL
  • Bankoverboeking
  • Paypal
  • Pin / contant*
  • Op rekening

* Betalen met pin of contant is mogelijk in onze filialen.

Een online betaling bij Vihamij.nl is veilig en betrouwbaar. Wij maken gebruik van Mollie als Payment provider. Ook maken we gebruik van een SSL certificaat welke de data van bezoekers beschermt. 

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen als je klant bent bij ons. 
Vraag jouw filiaal naar de voorwaarden.

Ja, alle genoemde prijzen op onze website zijn exclusief BTW. 

Als je een bestelling op factuur plaatst, ontvang je de factuur automatisch digitaal. Mocht je de factuur ook op papier willen ontvangen, is dat mogelijk in overleg met jouw filiaal. 

Wanneer je één of meerdere artikelen hebt gevonden die je wenst te bestellen kan je deze in het gewenste aantal toevoegen aan de winkelwagen. 

Aan de rechterbovenkant van de pagina kan je de winkelwagen terugvinden. Wanneer je op het icoontje klikt opent de 'mini cart' hierin staat een overzicht van de producten die je nu in de winkelwagen hebt. 

Bekijk en bewerk winkelwagen

Wanneer je de artikelen in de je winkelwagen wilt bekijken en/of het aantal aan wilt passen kan dat op deze pagina. 

Ga door naar afrekenen

Wanneer je klikt op "Ga door na afrekenen" kom je in onze checkout terecht. Wanneer je alle gegevens hebt ingevuld klik je op "Plaats bestelling".

Wanneer je na het plaatsen van je order nog iets wenst te wijzigen, dien je dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Zodra de order in het magazijn wordt verzameld, is aanpassen niet meer mogelijk. Weet je niet zeker of je op tijd bent, neem dan contact op met ons.


Het is mogelijk om een lopende bestelling te annuleren tot aan het moment dat deze fysiek wordt verzameld in het magazijn*. Wanneer je contact opneemt met ons, helpen wij je zo goed mogelijk verder.


*Zodra de artikelen zijn ingepakt, is het helaas niet meer mogelijk om de order uit het proces te halen. 

Ja, dat is mogelijk bij de checkout. Je kunt hier aangeven dat je het pakket op een ander adres wil laten afleveren.

Het is niet mogelijk het afleveradres te wijzigen nadat de bestelling geplaatst is.

Zodra je order is opgeslagen in ons systeem wordt er een automatische orderbevestiging verzonden. 

Wanneer je na het plaatsen van de order geen mail hebt ontvangen, kun je het beste even contact opnemen met ons. Wij zullen dan uitzoeken wat er mis is gegaan. 

In principe worden orders pas verzonden op het moment dat alle artikelen beschikbaar zijn. In sommige gevallen wordt hier van afgeweken.

Bijvoorbeeld wanneer een artikel vanwege een voorraadverschil toch niet direct leverbaar is, kan het voorkomen dat je order in deelleveringen wordt geleverd. 


Wanneer je een artikel wenst te bestellen wat niet in ons assortiment valt, neem dan contact op met jouw vestiging om de mogelijkheden te bespreken.

Zijn alle producten op voorraad en bestel je voor 16:00, dan wordt je bestelling nog dezelfde werkdag verwerkt. De levering zal in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. 

Als de producten niet allemaal op voorraad zijn, zal de levertijd van je order langer zijn. Hierover ontvang je dan een e-mail.

Op de pagina van het product waar je interesse in hebt, kan je zien wat de huidige levertijd is.

Afhalen is mogelijk bij één van onze 37 vestigingen wanneer je tijdens het bestellen gekozen hebt voor de optie afhalen. Heb je tijdens het bestellen gekozen voor de optie bezorging aan huis, dan is het niet mogelijk om dit achteraf te wijzigen. 

Mocht het bestelde product onverhoopt niet meer leverbaar zijn, dan zal het aankoopbedrag retour geboekt worden en hierover ontvang je van ons bericht. 
Neem contact op met je filiaal om te kijken of er een vervangend artikel in ons assortiment zit. 



Op dit moment is de filiaalvoorraad niet beschikbaar in onze webshop. De getoonde voorraad op de webshop geeft de beschikbaarheid van het artikel in ons centrale magazijn weer. 

Klik hier voor onze retourneerpagina. 

De openingstijden van onze filialen kun je terugvinden door rechtsbovenin de pagina op 'vestigingenoverzicht' te klikken.
Het hoofdkantoor in Arnhem is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 17:00. Buiten openingstijden kun je natuurlijk ook altijd e-mailen. Zodra wij geopend zijn, zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen. 

Contactgegevens

Vihamij Handel B.V.
Bruningweg 2a
6827 BM Arnhem

T: 026-3840940 (vanuit Nederland)
T: +3126-3840940 (vanuit buitenland)
E: info@vihamij.nl

Laat ons even weten dat je verhuisd bent door een mailtje te sturen naar het volgende e-mailadres: communicatie@vihamij.nl Dan passen wij het zo snel mogelijk aan.

Wanneer je klikt op inloggen bovenaan de website staat hier een link voor het geval je het wachtwoord bent vergeten. 

Onze klantenservice kan geen wachtwoorden inzien of verstrekken. 

Als je wil bestellen op onze website dien je een account bij ons te hebben. Heb je deze nog niet? Registreer je dan nu en profiteer van de voordelen van Vihamij:

  • Persoonlijk en deskundig advies
  • Compleet assortiment
  • Snelle levering
  • Kwaliteitsproducten

Na het registreren, ontvang je binnen één werkdag je unieke klantnummer en wordt er een webshop account voor je aangemaakt. 

Dan kan je deze aanvragen door je e-mailadres (welke bij ons bekend is) door te geven in het formulier Wachtwoord Vergeten. Twijfel je welk e-mailadres bij ons bekend is? Vraag dit dan na bij jouw filiaal.

Schrijf je in via het formulier op de Actiekrant pagina: 

Speciaal voor onze klanten brengen wij 11 keer per jaar de actiekrant uit. Elke eerste van de maand valt deze 6 pagina's tellende actiekrant bij je op de deurmat. 

Elke maand staat deze krant weer boordevol speciale acties, in al onze productcategorieën welke een doorlooptijd hebben van een maand. 


Dit kan via het formulier op de Actiekrant pagina, kies dan bovenin het formulier voor 'Ik wil mijn adres wijzigen' en geef ons zoveel mogelijk informatie.


Dit kan via het formulier op de Actiekrant Pagina, kies dan bovenin het formulier voor 'Ik wil me graag uitschrijven'. 
Vul hier ook je klantnummer in als deze bekend is, deze staat op de adresdrager van de actiekrant en begint met een R-. 

Dan kan je deze aanvragen door je e-mailadres (welke bij ons bekend is) door te geven in het formulier Wachtwoord Vergeten. Twijfel je welk e-mailadres bij ons bekend is? Vraag dit dan na bij jouw filiaal.

Heb je vóór 11:00 uur besteld, dan kun je jouw bestelling de volgende werkdag afhalen. 

Ja, de netto indicatieprijs is exclusief btw. 

Alle producten worden vervaardigd van KOMO K91145/01 en BRL2034 gecertificeerd elZinc materiaal.

Ja, op verschillende lengtes. Vraag voor alle mogelijkheden jouw filiaal.

De volgende drie breedtematen zijn beschikbaar vanuit ons magazijn: 305, 457 en 610 cm. We verkopen op strekkende manier vanaf 50 cm met sprongen van telkens 10 cm. Ben je op zoek naar een afwijkende breedtemaat? Neem dan contact op jouw filiaal.

Copyright © 2024 Vihamij Handel B.V.